Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем запалка и ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем запалка и ключ

    Колеги днес установих че не ми работи запалката. На нея майната и ама и зарядното за телефоне не ще. Някой знаели дали е на отделен бушон? Друго което забелязах е че не функционира и първата степен на кляча. Преди като го завъртя една идея и тръгваше радиото. Сега неще. Трябва да дам пълен контакт за да тръгне. И трето свети ми индикацията за изгоряла крушка а такава няма. Някакви идеи дали тези неща са свързани по някакъв начин?
    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

  • #2
    И на мен ми светна индикацията за крушка, вчера проверих всичките- светят си- нямам обяснение.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Проверете внимателно крушчиците осветяващи задния номер - 2бр.За запалката има бушон в таблото под волана.Радиото ако е спряно ръчно при угасен двигател, ще се пусне ръчно при работещ - в противен случай, ще се включи само
      Last edited by old alfist; d.m.y г., 13:18.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        Моите светят - на номера, всичко свети
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          И на мен ми светна индикацията за крушка, вчера проверих всичките- светят си- нямам обяснение.
          Бавно и методично провери всичките тези:


          – low beam headlights
          – high beam headlights
          – flashing (only gas discharge headlights)
          – side/taillights
          – direction indicators
          – brake lights (stop lights)
          – third stop light
          – rear fog guards
          – number plate lights.

          Започни с третия стоп (виж дали всички крушки му светят) и със задните светлини за мъгла.


          Ако повторната проверка нищо не открие, проблемът може да се дължи на лоша връзка или на проблем в самата клюкарка.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Проверете внимателно крушчиците осветяващи задния номер - 2бр.За запалката има бушон в таблото под волана.Радиото ако е спряно ръчно при угасен двигател, ще се пусне ръчно при работещ - в противен случай, ще се включи само
            И моите крушки на номера светят. Знаеш ли кой е номера на бушона? Радиото тръгва като дам на контакт без да паля. Преди ми тръгваше само като завъртя ключа с една идея тоест по таблото нищо не светка, а радиото заработваше
            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
              И моите крушки на номера светят. Знаеш ли кой е номера на бушона? Радиото тръгва като дам на контакт без да паля. Преди ми тръгваше само като завъртя ключа с една идея тоест по таблото нищо не светка, а радиото заработваше
              Не го помня точно кой номер беше бушона, а лампата може да свети и когато крушките са с различни ватове от предписаните.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Бавно и методично провери всичките тези:


                – low beam headlights
                – high beam headlights
                – flashing (only gas discharge headlights)
                – side/taillights
                – direction indicators
                – brake lights (stop lights)
                – third stop light
                – rear fog guards
                – number plate lights.

                Започни с третия стоп (виж дали всички крушки му светят) и със задните светлини за мъгла.


                Ако повторната проверка нищо не открие, проблемът може да се дължи на лоша връзка или на проблем в самата клюкарка.
                Аз мисля че на 166 клюкарката не хваща третия стоп,поне при 147/156/159 е така,според мен проблема е по-скоро в самата клюкарка,или някоя крушка не отговаря на съпротивлението
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Аз мисля че на 166 клюкарката не хваща третия стоп,поне при 147/156/159 е така,според мен проблема е по-скоро в самата клюкарка,или някоя крушка не отговаря на съпротивлението
                  Така пише в юзер-манюала. А и имам някакви спомени, че някой беше писал за случай в който точно изгорели крушки от 3 - тия стоп са били причината.
                  В случая с проблема на лорда, той май казва, че му е светнал чека без да е пипал нищо.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Нищо ме съм пипал, крушките са според предписанията , третия стоп не.съм го гледал- няма кой да натиска спирачката , затова не съм гледал и другите , много съм тъп сигурно е стоп
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Нищо ме съм пипал, крушките са според предписанията , третия стоп не.съм го гледал- няма кой да натиска спирачката , затова не съм гледал и другите , много съм тъп сигурно е стоп
                      Използвай парче дъска с подходяща дължина


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Аз си падам по високи технологии сложих телефона с включена камера- две крушки на третия стоп . Те бяха с някакъв странен волтаж нали
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Аз си падам по високи технологии сложих телефона с включена камера- две крушки на третия стоп . Те бяха с някакъв странен волтаж нали
                          Страхотна технология!

                          Крушките са 12V/2.3W от този тип:



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Колко са големи като тези в таблото ли са или като в мигачите
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Колко са големи като тези в таблото ли са или като в мигачите
                              Като тези на мигачите.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X